piątek, 12 sierpnia 2011

ZARA - Must Have kolekcji AW 2011-2012

Zara już od jakiegoś czasu w swoich sklepach prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2011-2012.
Nie ma jeszcze całego asortymentu, ale z każdym tygodniem pojawia się coraz więcej nowinek.

Spośród dostępnej kolekcji wybrałam kilka "perełek", które warto mieć w swojej szafie. Nie wszystkie oczywiście :-) - chociaż jeśli ktoś ma ochotę to dlaczego nie ? ;-))
Kolekcja ciekawa, na zdjęciach wszystko wygląda super - mam nadzieję, że w rzeczywistości projekty są takie same. W swoich wyborach kierowałam się raczej klasyką i wielokrotnym wykorzystaniem danej rzeczy na różne okazje.

Ze względu na fakt, że trochę się tego uzbierało ;-) zaprezentuję teraz tylko zestaw ubrań, a w kolejnej odsłonie buty i torebki.
Btw: mam małą prośbę - nie wykupcie mi proszę wszystkiego ;-))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz