wtorek, 16 sierpnia 2011

Claudia Schiffer and her Collection

Claudia Schiffer to czołówka top modelek lat 90-tych XX wieku.
Nigdy mnie zachwycała ani swoją urodą, ani osobowością (w odróżnieniu do Lindy, Heleny czy Christy królujących również w tamtych czasach).
Piszę dzisiaj o niej z powodu kolekcji jesień/zima 2011-2012 sygnowanej jej imieniem i nazwiskiem.
O swojej kolekcji sama mówi: " Było dla mnie ważnym, żeby zaprojektować szykowne, ale jednocześnie proste modele, które można rano założyć, żeby zaprowadzić dzieci do szkoły, a później pójść tak ubraną na spotkanie. Nie wyobrażam sobie życia bez kaszmiru ! Ten materiał jest tak wygodny i przyjemny. Oprócz tego pasuje do różnych okoliczności."

Nie zaskoczył mnie fakt, że ona coś zaprojektowała (teraz projektują wszyscy, a jak ktoś jest znany to tym bardziej ;-)), tylko co i za ile.
Co ? Claudia w kolekcji jesień/zima wykorzystuje kaszmir -  proponuje swetry, bluzki i sukienki.
Za ile ? Najtańszy model znalazłam za 363 Euro +
Nic mnie z tej kolekcji nie ujęło. Proste sweterki z cienkim lub grubym splotem i stonowana kolorystyka nie wywołały zachwytu. To wszystko można dostać za o wiele mniejsze pieniądze, a metka z nazwiskiem Schiffer nie robi na mnie wrażenia.
Zainteresowanych odsyłam do portalu Net-a-porter, gdzie kolekcja jest dostępna.
Wywiad z Claudią do przeczytania tutaj http://www.vogue.de/people-parties/models/vogue-cover-claudia-schiffer-in-vogue

Przy okazji zastanawiam się kto był rzeczywiście projektantem tej kolekcji.
Może i tutaj historia jest podobna do "Autora widmo" Polańskiego....

Zdjęcia: materiały prasowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz