środa, 10 sierpnia 2011

Kazar - AW 2011-2012

Jeśli miałabym wybierać na rynku polskim firmę produkującą buty i inną galanterię skórzaną pod względem jakości i ciekawych wzorów - wybrałabym firmę KAZAR i GINO ROSSI (chociaż w przypadku tej drugiej nie mam pewności czy udział większościowy nie należy już do naszych przyjaciół z  zagranicy).

Dzisiaj słów kilka o kobiecej kolekcji KAZARA na nadchodzący sezon. Nie ma tutaj rewolucji, ale też takiej nie oczekiwałam. Grupa docelowa firmy to przede wszystkim kobietki i kobiety średnio zamożne, które cenią dobrą jakość za jednocześnie w miarę rozsądną cenę. Piszę w miarę, ponieważ średnia cena czółenek czy botków to ok. 450-500 zł, jak na buty sumka nie najmniejsza. Do tej pory w KAZAR-ze zakupiłam trzy pary i muszę przyznać, że nic mi się z nimi nie stało i mam je do dzisiaj w bardzo dobrym stanie ;-)

Kolekcja jesień/zima to przede wszystkim miks połączeń - lakierowana skóra, licowa skóra, materiał, drewniany obcas. Wybór jest naprawdę bardzo duży, ja prezentuję te, które uznałam za ciekawe, kobiece i eleganckie. Więcej modeli na stronie http://www.kazar.pl/pl-kategoria-3-obuwie-0-0.html



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz