sobota, 19 listopada 2011

Neo Fashion Jamboree

Pierwsza edycja Międzynarodowego Festiwalu Mody w Bielsku Białej rozpoczęła się w czwartek 17-ego listopada. Pokazy mody promujące młodych projektantów, ekspozycje fotografii i prezentacje filmów nawiązujących tematyką do świata mody to tylko niektóre z imprez, które mają miejsce podczas tego wydarzenia.


Do pięknego miasta jakim jest Bielsko-Biała dotarłam dzisiaj. Obejrzałam kilka pokazów i towarzyszące wystawy oryginalnych zdjęć. Miałam również przyjemność wysłuchać prelekcji Marleny Woolford - specjalistki w dziedzinie biznesu mody, która pokazała przykłady strategii rozwoju na rynku modowym.

Jutro kolejne pokazy i wykłady. Szczegółowe relacje z Neo Fashion Jamboree wkrótce.

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Bardzo żałuję, że to kolejna impreza, którą musiałam odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kelly - ja tez nie bywam na wielu imprezach i w wielu miejscach - ale mam wrazenie, ze uczestnicze w nich prawie osobiscie czytajac relacje na interesujacych blogach ;-) Ty mnie inspirujesz i zachecasz do zapoznania z wieloma ciekawymi projektami, ktore maja miejsce na rodzimym (i nie tylko) rynku modowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze czemu zawsze sie dowaiduje o imprezachz blogow :( ta prelekcja musiala byc bardzo pomocna ;( moze uda Ci sie strescic glowne tezy ? :)

    OdpowiedzUsuń