wtorek, 23 października 2012

Barcelona - Fashion windows

Ostatnie kilka dni spędziłam w Barcelonie. Wszystko było idealne - piękna pogoda pozwalająca na chodzenie w t-shircie, wspaniałe widoki, niesamowite miejsca, najlepsze owoce morza jakie jadłam do tej pory oraz oczywiście ogrom sklepów w których nawet elastyczna karta może przestać nią być po jakimś czasie ;-)

Uroki tego miasta i miejsca do których warto pójść opiszę i pokażę na swoim blogu o designie Glamstylist. Modowy blog zobowiązuje mnie do przekazu stricte o modzie - dlatego standardowo podczas mojego wyjazdu uwieczniłam ciekawe witryny pokazujące w jak różny sposób można zaprezentować kolekcję i jednocześnie zaprosić Klienta do wejścia. Magia niektórych wystaw jest naprawdę wielka, urok niestety pryska przy dyskretnym zerknięciu na cenę ;-)

Oglądanie w tym przypadku jest darmowe - dlatego zachęcam do "małej wycieczki"  po barcelońskich sklepach w strefie high fashion i nie tylko.










Pomysł pojawiał się nie tylko wśród towaru luksusowego









Zdjęcia: materiały własne

8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!:D a co to za sklep ma na wystawie białe wielkie gacie?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep z gaciami to sklep z designerskimi rzeczami. Zapomniałam nazwy, postaram się znaleźć. Uwierz mi - to sklep z tych z których nie chce się wychodzić. Można tam kupić praktycznie wszystko do każdego pomieszczenia w mieszkaniu :-)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia :) Zazdroszczę wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach - sama nie mogę uwierzyć, że tam byłam ! Tak bardzo chciałam pojechać do tego pięknego miasta. Muszę tam jeszcze wrócić, bo wielu rzeczy ważnych dla mnie niestety nie zobaczyłam. Dzisiaj w dobie tanich lotów jest zdecydowanie łatwiej wybrać się do interesujących miejsc :-)

      Usuń
  3. Oj tak, lubię wystawy, nawet nie ze względu na same produkty, ale sposób ułożenia rzeczy, pomysł... można oglądać i oglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich słabość Kasiu - zarówno z punktu zawodowego jak i estetycznego ;-) A obok tych powyżej nie mogłam przecież przejść obojętnie :-)))

      Usuń
  4. Świetne - ta z majtkami rozbawiła mnie i zachwyciła:) No i ubrania - buty ze złoceniami piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się uśmiałam, zresztą jak każdy kto zobaczył tą wystawę ;-) A buty to Dolce&Gabbana. Przepiękne !!!

      Usuń