Co się dzieje w Azji ? Z pewnością dużo, chociaż mnie w tej chwili interesuje rozwijająca się branża modowa, w której ten kontynent zaczyna odgrywać znaczącą rolę. Coraz więcej marek zaczyna dostrzegać i doceniać potencjał rynku azjatyckiego. Pojawiające się luksusowe i oryginalne butiki stały się standardem, którego oczekują wymagający Klienci. A takimi z pewnością są mieszkańcy Chin czy Japonii. Moda jest im coraz bliższa, a zasobne portfele pozwalają na zakupowe szaleństwo częściej niż nam by się marzyło.
Możliwość rozwoju marki, a przede wszystkim zwiększenia sprzedaży w Azji zauważyło już wielu projektantów mody, ostatnio również belgijski wizjoner Maison Martin Margiela. To marka, której nie trzeba przedstawiać - jej obecność na rynku jest wyraźna już od lat 80-tych, a oryginalne formy i materiały towarzyszą każdej kolekcji.
Przez rok we wnętrzach tokijskiego sklepu będzie można zakupić nie tylko ubrania z jego metką, ale również wyjątkowe akcesoria, meble oraz inne przedmioty użytku domowego. Wnętrza sklepu i jego aranżacja idealnie komponują się z oczywistym stylem projektanta. Połysk lub mat, stonowana kolorystyka i formy doskonale prezentujące produkty Margieli. Jestem pod wielkim wrażeniem i jednocześnie marzę by chociaż na chwilę móc zobaczyć to wszystko na żywo (od rana miejscówka byłaby moja :-)
Zdjęcia: materiały prasowe marki
Bardzo fajny pomysł. Ponieważ z tego co widzę na zdjęciach akcesoria są niesamowite :)) Na pewno stworzą niesamowity klimat we wnętrzu.
OdpowiedzUsuńJesteś niesamowitą blogerką ♥
Zapraszam:
http://maryannfashionn.blogspot.com/
Buziaki
Akcesoria, meble i cała kolekcja robią wrażenie już na zdjęciach,a jeszcze większe gdy można je dotknąć :-)
UsuńDziękuję bardzo za miłe słowa i komentarz !
Pozdrawiam serdecznie
M
super pomysł, bardzo fajny post i blog:)
OdpowiedzUsuńObserwujemy i lubimy się na FB?
Pozdrawiam Serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/
Dziękuję za komentarz - bardzo lubimy :-)
Usuń