wtorek, 11 grudnia 2012

Winter styling

Codziennie rano wstając myślę o pachnącej kawie i o tym co założę. Obcy jest mi typ uporządkowanej niewiasty mającej przygotowaną stylizację wieczorem dnia poprzedniego. Mogłabym, ale zgodnie z powiedzeniem "Kobieta zmienną jest" i ja taka bywam ;-) Moje założenia i skrupulatnie dopasowany zestaw mógłby zmierzyć się z np: porannym fochem i przegrać z mocnym lewym sierpowym wymierzonym mojej kreatywnej głowie.

Najwięcej do powiedzenia mają czarne, szare i białe rzeczy. Nuda i totalna asekuracja, ale też elegancja tajemniczość i pazur. Czerwień, fuksja i inne odcienie różu miewają swoje dobre dni - najczęściej wykorzystuję je w dodatkach typu: torebka, buty czy szminka, która ostatnio coraz częściej gości na moich ustach.

Podziwiając ostatnie propozycje Kasi z Efektów Ubocznych czy Ani ujawniającej się jako Fashionitka.pl pomyślałam o idealnych stylizacjach na co dzień będącymi jednocześnie zestawieniami do mojej listy życzeń.

Połączenie rzeczy z wyższej półki, z propozycją znanej sieciówki oraz oryginalnej mody polskiej w efekcie stworzyło przyjemną całość.


Ciepła, puchowa kamizelka od MMC w zestawieniu z szarą, asymetryczną bluzką od Nenukko to idealne rozwiązanie na panujące mrozy (może raczej w wersji z domu do auta i z auta do domu :-). Skórzane legginsy Mango wyszczuplą dół sylwetki co jest niezbędnym zabiegiem pozwalającym uniknąć podobieństwa z "ludzikiem Michelin". Bez czapki i szalika nie wychodzę z domu - w tym przypadku mój wybór trafił na wyjątkowej jakości dodatki od "Robót Ręcznych". Skórzane kozaki Loft37 z rockowymi elementami ogrzeją marznące stopy, a zegarek Nixona i naszyjnik marki KOD dodatkowo podkreślą kobiecy charakter sylwetki.

Ciekawa jestem jak jest z Waszymi porannymi przygotowaniami ?

2 komentarze:

  1. ja robię wszystko trochę na ostatnią chwilę. W ciągłym biegu:)
    Tylko od czasu do czasu przygotowuję sobie wszystko wieczore, wtedy codzienna stylizacja zaczyna być dopracowana :)
    Ciekawy blog, dołączam się do grona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że takie nastały trochę czasy - wszystko w pośpiechu, słowo powoli bywa nawet obce podczas weekendu :-(

      Dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania mojego bloga również na FB :-)

      Usuń