Tu i teraz jest myśleniem krótkoterminowym, w modzie trzeba być długodystansowcem.
Poszerzanie grupy docelowej i otwieranie się na nowego klienta jest jednym z elementów przetrwania.
Dobrze o tym wie polska marka Tatuum, która sukcesywnie zmienia nie tylko wnętrza swoich butików i kampanie reklamowe, ale również uzupełnia kolekcje o limitowane edycje. Niedawno mieliśmy na rynku kolekcję powstałą przy współpracy z oryginalnym artystą Robertem Kutą. Nowoczesne wzory na tunikach, t-shirtach i torbach zostały wykupione w bardzo krótkim czasie.
Kolekcja we współpracy z Robertem Kuta
Robert Kuta
Tym razem marka kłania się w stronę klientki świadomej i wymagającej. Stąd obecność jedwabiu, kaszmiru czy lnu najwyższej jakości ubranego w proste formy pozwalające na dowolne zestawianie poszczególnych części garderoby. Kolorystyka Selected powiedziałabym klasyczna - biele, kremy, szarości i czerń z pewnością znajdą uznanie wśród wielu stałych jak i nowych klientek. Wszystko wykonane z należytą starannością - wiem, bo sama sprawdziłam kupując jedwabną bluzkę przewiązaną czarnym paskiem.
Mam jeszcze na oku czarny kombinezon (kolejny w mojej kolekcji, ale nic nie poradzę, że mam do nich słabość :-)), szary kardigan i spodnie.
Marka dba nie tylko o sam produkt, ale również jego opakowanie. Elegancka torba dodatkowo wzmacnia doznania estetyczne zakupu i jednocześnie może nam służyć dłużej, nie będąc jednorazowym workiem.
Z przyjemnością będę przyglądać się marce i jej dalszym działaniom na rynku. Wierzę, że to dopiero początek zmian i nowego, dobrego kierunku rozwoju.
Zdjęcia: materiały prywatne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz